021-66919908

09351307088

آموزشگاه مهیاد برزین
آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین

آموزش تعمیرات کولرگازی اسپیلت

اشتغالزایی کاراموزان

توجه توجه

این کلیپ تنها بخشی از صد ها کلیپ اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه و رضایت کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین میباشد. لطفا جهت مشاهده صدها کلیپ دیگر روی لینک زیر کلیک کنید.

پادکست دوره تعمیرات کولرگازی اسپیلت

با شش شعبه فعال

آموزش تعمیرات کولرگازی در تهران

021-66919908

آموزش تعمیرات کولرگازی در کرج 

026-36557643

آموزش تعمیرات کولرگازی در اسلامشهر

021-56699821

آموزش تعمیرات کولرگازی در بومهن

021-76485728

آموزش تعمیرات کولرگازی در پاکدشت

021-36032515

آموزش تعمیرات کولرگازی در ورامین

021-36432476

بهترین آموزشگاه تعمیرات کولرگازی اسپیلت

آموزشگاه تعمیرات کولرگازی

آموزش صفر تا صد کولر گازی اسپیلت

به دلیل استفاده از فضای کم ، نداشتن رطوبت و همانگونه که از نام این دستگاه مشخص است (تهویه مطبوع) تمیزکردن هوا و فضای داخل اتاق، کولرگازی اسپیلت طرفداران خاص خود را دارد و با مرور زمان استفاده از این دستگاه خنک کننده افزایش می یابد و به همین دلیل تعمیرات و سرویس سالانه این دستگاه نیز بسیار حائز اهمیت است.

دوره تعمیرات کولرگازی اسپیلت جامع و کامل میباشد و تمامی مباحث عیب یابی ، تعمیرات ، نصب ، سرویس ، نگهداری و مبانی  به صورت کاملا عملی و تخصصی در طی دوره به علاقه مندان رشته تعمیرات کولرگازی اسپیلت آموزش داده میشود ، لازم به ذکر است آموزش تعمیر اسپیلت به صورت تضمینی میباشد و تا زمانی که کاراموزان به صورت کامل دوره مربوطه را فرانگرفنه باشند دوره برای آنها ادامه خواهد داشت.

بهترین آموزشگاه تعمیرات کولرگازی اسپیلت

آموزشگاه تعمیرات کولرگازی اسپیلت مهیاد برزین به دلیل استقبال بیش از حد علاقه مندان به شغل تعمیرات کولرگازی با هدف آموزش کاملا عملی و ویژه بازار کار اقدام به برگزاری دوره تعمیرات کولرگازی اسپیلت کرده است، علاقه مندان به رشته تعمیرات کولرگازی میتوانند با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در دوره تعمیرات اسپیلت شرکت کنند و با استفاده از پشتیبانی اساتید خود شروع به کارکردن و درآمدزایی کنند آموزشگاه مهیاد برزین قدیمی ترین آموزشگاه تعمیرات کولرگازی اسپیلت در تهران با بهره برداری از بهترین اساتید کشور هم در امر آموزش و هم در امر تعمیرات توانسته است رتبه یک بهترین آموزشگاه تعمیرات کولرگازی اسپیلت را در کشور کسب کرده و سالانه بیش ترین علاقه مند به شغل تعمیرات اسپیلت را روانه بازارکار کرده و بتوانند درآمدزایی کنند

آموزش تعمیرات کولرگازی رایگان

آموزشگاه مهیاد برزین با برگزاری آموزش صفر تا صد دوره کولرگازی با کیفیتی باور نکردنی و پشتیبانی بی نظیر آموزشگاه و اساتید از کاراموزان خود باعث شده تا کاراموزان بعد از گذراندن دوره بتوانند جذب بازار کار شده و براحتی کولرگازی اسپیلت مشتریان خود را تعمیر و سرویس نمایند و باعث کسب درآمد و اشتغال زایی برای خود و دیگران شوند لازم بذکر است کاراموزان آموزشگاه مهیاد برزین حتی قبل از پایان دوره نیز شروع به سرویس و عیب یابی و تعمیرات کولرگازی اسپیلت برای مشتریان خود میکنند که این موضوع باعث میشود حداقل شهریه دوره تعمیرات کولرگازی را از دل خود دوره به دست آورند و حتی خیلی بیشتر از شهریه پرداختی را در حین دوره با تعمیراتی که انجام میدهند بدست آورند.

جهت مشاهده رضایت کاراموزان افتتاح مغازه درآمدزایی و اشتغال کاراموزان بعد از پایان دوره و حتی در حین دوره حتما حتما حتما از پیج اینستاگرام آموزشگاه مهاد برزین دیدن نماییذ.

جهت مشاهده اشتغال ، درآمدزایی ، افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان و نحوه و کیفیت آموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید.

افتتاح مغازه و اشتغال زایی کاراموزان دوره تعمیرات کولرگازی اسپیلت

این پست تنها یکی از صد ها کلیپ اشتغالزایی کاراموزان مهیاد برزین میباشد

شهریه : 3.500.000 تومان

مدت آموزش : 36ساعت

ظرفیت : 8 نفر

آموزش 100% تضمینی

انواع برند های ایرانی و خارجی

نصب ، تعمیرات ، عیب یابی و راه اندازی

سامسونگ ، ال جی ، گری ، اجنرال، اسنوا ، ایران رادیاتور ، جی پلاس و…

شعب آموزشگاه مهیاد برزین در کشور

تهران : 66919908-021

 کرج(فردیس): 36557643-026

اسلامشهر : 56699821-021

بومهن: 76485728-021

پاکدشت : 36032515-021

قرچک : 36432476-021

مشاوره و ثبت نام دوره های آموزشی مهیاد برزین

مشاوره آموزشگاه مهیاد برزین

بهترین اموزشگاه تعمیرات کولر گازی به عنوان یکی ازبهترین و تخصصی ترین مراکز آموزشی کولر گازی و اسپیلت است تا با پرورش کاراموز های متخصص در بخش کولر گازی و اسپیلت به کارآفرینی این افراد کمک نماید.جهت اطلاع از امکانات اموزشگاه و سرفصل دوره ها میتوانید مبحث زیر را مطالعه نمایید. برای کار اموزان دوره دیده این رشته در شرکت های گارانتی ، مراکز خدمات تخصصی ، صنعت ساختمان و تعمیرات آزاد بازار کار پر سود و گسترده ای نیز وجود دارد تعمیر کولر گازی مهیاد برزین مفتخر است به تمام مردم قاطعانه این امید را بدهد که همه تکنیسن های این مجموعه کارشناسان مجرب و آموزش دیده میباشند و شما عزیران میتوانید با خیال آسوده تعمیر کولر گازی در تهران  را به مجموعه ما بسپارید .برگزار کننده دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی و نصب و راه اندازی به صورت کاملا عملی توسط اساتید با تجربه و کاردان در تهران و ارائه مدرک معتبر و ضمانت یادگاری از طریق پشتیبانی نامحدود. اموزشگاه مهیاد برزین یکی از بزرگترین مراکز تعمیر کولر گازی در کشور است و به شما این اطمینان را میدهد که پس از آموزش به سرعت وارد بازار کار شوید .

بهترین آموزش تعمیر کولر گازی

دوره‌ی آموزشی مرتبط با نصب و راه اندازی انواع کولر گازی اسپیلت به‌عنوان یکی از دوره‌های بسیار پرطرفدار و ویژه‌ی بازار کار، در آموزشگاه مهیاد برزین در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این دوره به صورتی طراحی شده است تا با توجه به الزامات و تنوع بازار، محتوا و مفاهیم آموزشی جامع و منحصر به فردی ارائه دهد .با توجه به این‌که کولرهای گازی به‌عنوان یکی از اجزای تهویه مطبوع در محیط‌های خانگی و محیط‌های کاری دسته‌بندی می‌شوند، این دوره‌ی آموزشی فرصتی مناسب برای کسانی که به دنبال دریافت تخصص در زمینه تعمیرات انواع کولرهای گازی و به دنبال شغلی پر درامد پیشنهاد داده میشود. همه‌ی موارد آموزشی در این دوره، با توجه به نیازهای روز بازار کار ارائه می‌شوند . بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری تعمیر کولر گازی دارند. اما اغلب، مشکل اصلی این افراد مرتبط با هزینه‌های دوره‌های آموزشی است. در اکثر آموزشگاه‌ها، مبلغی قابل توجه برای شرکت در دوره‌های تعمیر کولر گازی دریافت می‌شود. اما اموزشگاه مهیاد برزین با توجه به مشاغل هنرجویان و وضع اقتصادی آن‌ها، هزینه‌های اموزش تعمیرات کولر گازی را نسبت به آموزشگاه‌های دیگر به حداقل ممکن کاهش داده است. بنابراین، شما می‌توانید بدون نگرانی از هزینه‌ها در دوره‌های آموزش تعمیر کولر گازی در آموزشگاه مهیاد برزین ثبت نام کنید . این دوره آموزشی شامل تمام جوانب آموزش نصب و تعمیر کولرگازی‌ می‌شود. از جمله آموزش کولرگازی‌های متنوع با توجه به برندها و مدل‌های مختلف، تعمیر و سرویس این دستگاه‌ها، شارژ گاز دستگاه. این دوره به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک تعمیرکار و نصاب کولرگازی ماهر وارد بازار کار شوید .

بهترین اموزش تعمیر کولر گازی تهران انتخابی درست برای ورود به بازار کاری مستقل و پرسود برای شما می باشد. در این دوره تمامی سرفصل های تعمیراتی کولرهای گازی اسپیلت به صورت عملی آموزش داده می شود و فعالیت ها به صورت تک به تک توسط کارآموزان نیز انجام شده تا در پایان دوره با کسب مهارت کافی بتوانند با اعتماد به نفس کامل شغل خود را شروع کنند .آموزشگاه مهیاد برزین یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات کولر گازی در تهران است و همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام می کنند. عملی بودن دوره های برگزار شده در این مرکز، جامع و کامل بودن سرفصل ها، حرفه ای بودن اساتید، مدرک معتبر، بازآموزیی رایگان برخی از ویژگی هایی است که باعث شده نه تنها کارآموزان تهرانی بلکه علاقه مندان بسیاری از شهرستان ها و استان های مختلف در دوره های این اموزشگاه شرکت کنند و بسیار راضی از نحوه اموزش و اساتید وحتی اموزشگاه تعمیر کولر گازی تهران یک امر دیگه ای برای کارآموزان فراهم کرده است که خیلی مهم است پشتیبانی نامحدود این اموزشگاه میباشد .

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی مهیادبرزین

در راستای پیشرفت حرفه و رشته کولر گازی در ایران و شهرهای کشور پا به این میدان گذاشته است . افرادی که علاقه مند این رشته ویا رشته های متعدد که در این اموزشگاه تدریس میشود را یاد بگیرند وبه راحتی در این حرفه ها پیشرفت کنند و کسب در آمد کنند این دوره ها در آموزشگاه مهیاد برزین عملی و کار گاهی میباشد که این کارگاه ها از بروز تریت تجهیزات و قطعات بسیار میباشد و تمامی این کلاسها به صورت تخصصی بوده و کولر های زنده  عیب یابی و آشنایی با قطعات وجود دارد تا هنرجویان محترم به خوبی با انواع آشنا شوند .

دوره تعمیرات کولر گازی و نصب آن معمولا به آموزش روش های راه اندازی و اجرای کولر گازی و همچنین روش های عیب یابی و رفع آن می پردازد. در برخی از مراکز، به دلیل گستردگی زیادی که بر روی منابع و سرفصل های دوره نصب و تعمیر کولر گازی وجود دارد، این دوره ها به صورت مقدماتی و ساده برگزار میکنند اماباتوجه به مهم بودن حرفه کولر گازی این رشته را و همچنین رشته هایی که آموزش میدهد را به صورت پیشرفته و تخصصی آموزش میدهد که هر فردی دراین شته ها برود دیگر نیازی به آموزش در هیچ اموزشگاهی نیست یااینکه نیازی به کارورزی و شاگردی در کنار یک تعمیرکار نیست زیرا این آموزش ها به صورت صفر تا صد عیب یابی و نصب کولر گازی اسپیلت میباشد ازاین رو فرد خودش بعداز دوره به یک تعمیرکار خوب و حرفه ای تبدیل شده است  .

صفر تا صد آموزش تعمیرات کولر گازی تهران اموزشگاه مهیاد برزین از دوره های محبوب و پرطرفدار این آموزشگاه بوده که هرساله کاراموزان زیادی در این دوره شرکت می کنند. با توجه به مزایای فراوان کولر گازی، امروزه استفاده از آن در بیشتر اماکن دیده می شود و این موضوع بازار کار تعمیرات کولر گازی را بسیار پررونق نموده است . کولر گازی یا همان اسپلیت هوای گرم محیط را میگیرد و سرما تولید مطلوب میکند . کولر گازی با استفاده از گاز فشرده و تبدیل آن به مایع، عملیات خنک کردن هوا را انجام می دهد . استفاده از این کولرها در سال های اخیر بسیار رایج شده است و در اکثر اماکن سر بسته یک اسپلیت یا بیشتر ، نصب شده است . کولر گازی‌ها در انواع و برند های مختلفی‌ساخته و اماده برای فروش در بازارشده اند . کولر گازی‌ها در مدل های مختلف دارای تکنولوژی و ویژگی های منحصر به فرد میباشد که در صورت هرگونه خرابی و نقص در کولر گازی ها نیازمند به تعمیر کار حرفه ایی دارد، که اموزشگاه مهیاد برزین به صورت کامل تمامی برندها را به شما اموزش میدهند . و اینکه افراد علاقه مند به این رشته میتوانند در این آموزشگاه اموزش ببینند و ما آموزشگاه تعمیرات کولر گازی مهیاد برزین در تهران را با شما معرفی میکنیم .

بهترین آموزشگاه تعمیرات کولر گازی

کولر گازی  ازاجزا و قطعات مکانیکی کولر گازی گوناگونی تشکیل شده است . تعمیرات این قطعات نیاز به آشنایی کامل با این قطعات و نحوه کارکرد آنها دارد که اموزشگاه مهیاد برزین صفر تا صد اشنایی با قطعات چگونگی کار کرد انها و عیب یابی و تمامی برندها را به شما اموزش میدهند . آموزش تعمیرات کولر گازی روشی است که شما می‌توانید با یادگیری آن با تمامی مشکلات ایجاد شده در کولرهای گازی از الکتریکی تا مکانیکی را برطرف کنید . شرکت در دوره تعمیرات کولر گازی یکی از بهترین روش‌ های برای آموزش تعمیر کولر گازی است که از طریق آن می‌توانید با تمامی مفاهیم برای ورود به بازار کار این رشته آشنا شوید .

توانایی شارژ کردن انواع کولرهای گازی برای انواع مبردها، نشت یابی و تست لوله ها و شستشوی سیکل با ازت، جوشکاری لوله ها و اجرای عملی تعویض کمپرسور، آشنایی با خطا ها و ارور ها و توانایی رفع اشکال، عیب یابی و رفع عیب، آشنایی برد الکتریکی، سیم کشی و اشنایی با وایرینگ کلیه دستگاه ها در اموزشگاه مهیاد برزین تدریس خواهد شد .

همچنین آشنایی کارآموز با نحوه کار در بازار و معرفی مراکز فروش لوازم و تجهیزات اولیه و یدکی این حرفه نیز به کاراموزان اموزش داده خواهد شد .

باتوجه به تقاضای زیاد استفاده از این تجهیزات در ساختمانهای مسکونی و اداری و نبود متخصص کافی در حوزه تعمیرات و سرویس کولرها فعالیت در این حرفه بستر مناسبی جهت ورود به بازار کار و فعالیت در این رشته میباشد .

آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی فنی حرفه ای ، آموزش نصب کولر گازی اسپلیت به صورت عملی در کارگاه های آموزشگاه فنی حرفه ای مهیاد برزین توسط اساتید فنی و با تجربه تدریس می شود و شما پس با شرکت در این دوره ها ، توانایی کامل در زمینه تعمیرات و نصب و راه اندازی  حرفه ای شده و وارد بازار کار میشوند . دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر های گازی و اسپیلت یکی از دوره های کارگاهی و کاربردی پر طرفدار می باشد . در این دوره شما با اصول نصب و راه اندازی و اصول لوله کشی تبرید آشنا میشوید همچنین با انواع گازها و اصول شارژ مبرد همچنین عیب یابی و تعمیر انواع کولرهای گازی آشنا می شوید . این دوره ها زیر نظر اساتید با تجربه و کاربلد تدریس داده میشود و همچنین این تعمیرات بستگی به خود شخص دارد که میزان علاقه فرد نسبت به این رشته چقدر است . این امر دلیل دارد و دلیل علاقه فردی این است که اموزشگاه مهیاد برزین با درنظر گرفتن کارآموزان به میزان علاقه شخص دست یافته اند و افرادی خیلی زیادی هستند که خیلی تعمیرات را دوست دارند و حتی در حین دوره نیز کسب درآمد میکنند . کسب درآمد فرد برای آموزشگاه بسیار مهم است .

آموزش تعمیرات کولر گازی مهیادبرزین

کلاس های خصوصی به صورت یک یا دو نفره برگزار می گردد که در روزهای پنج شنبه و جمعه در محل موسسه آموزشگاه مهیاد بزین کاملا حرفه ای و تخصصی آموزش داده میشود . این کلاس خصوصی به صورت فشرده میباشد چون اکثرا افرادی که خصوصی شرکت میکنند یا مشغول کار بودند و یا اینکه جای دیگر هستند و نمیتوانند در دوره عادی تعمیرات کولر گازی اسپیلت شرکت کنند . به همین خاطر است که دوره خصوصی یک دوره فشرده البته تضمین شده و با تضمین یادگیری صورت میگیرد که اگر در حین دوره یاد نگیرد و یا مبحثی مبهم باشد همان دوره خصوصی به صورت رایگان ادامه خواهد داشت تا زمان یادگیری فرد قابل ذکر میباشد که چون این دوره فشرده و کم است دلیل براین نمیباشد که سرفصل های آموزشی را به خوبی آموزش ندهند از این بابت خیال شمارا راحت کنیم که این آموزشگاه از صفر تا صد تمامی مباحث را جامع و کامل آموزش میدهد .

در آخر دوره تعمیرات کولر گازی از طرف اموزشگاه به سازمان فنی معرفی شده و با قبولی در دوتا آزمون کتبی و عملی مدرک فنی حرفه ای دریافت خواهید کرد که این امر برای هر کارآموز صدق میکند . مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه بوده ویزای فرد محسوب میشود و از همه مهمتر اینکه جواز کسب نیز برای کسانی که میخواهند مغازه بزنند .

اموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت در اسلامشهر . آیا نیازمند دریافت خدماتی همچون تعمیر کولر گازی در اسلامشهر هستید؟ نگران نباشد مجموعه مهیاد برزین در اسلامشهر با داشتن متخصصین حرفه ای و باسابقه در زمینه تمامی انوع برند این دستگاه قادر به ارائه خدماتی همچون نصب مجدد، سرویس و تعمیر کولر گازی میباشند که شمابه طورکامل دراین آموزشگاه صفر تا صد تعمیرات کولر گازی اسپیلت راآموزش می بینید . این مرکز مجاز و معتبر به صورت مستقل از نمایندگی برندها و تحت نظارت اتحادیه مربوطه به انجام فعالیت می پردازد. تیم تخصصی و حرفه ای این مجموعه با داشتن 5شعب فعال خود در انقلاب ، اسلامشهر ، کرج ، بومهن ، پاکدشت به آموزش تعمیر کولر گازی پرداخته است که این مجموعه دارای اساتید بسیار باتجربه وکاربلد این اموزشها را ارائه میدهند . آیا میدانید که نصب درست کولر گازی تاثیر بسیاری در افزایش طول عمر دستگاه و نیز عملکرد آن در میزان برق مصرفی دارد؟! بله به همین خاطر نصب این دستگاه برقی یکی از مراحل حساس و مهم آن محسوب می شود. 

 آموزشگاه تعمیرات کولر گازی مهیاد برزین

که حتما باید توسط نصاب حرفه ای و به صورت درست و صحیح انجام شود. چه بسا دیده شده که کاربران با سپردن دستگاه خود به افراد بی تجربه و آموزش ندیده دچار صدماتی همچون سوختگی کمپرسور به علت نصب وراه اندازی نادرست شده اند که این امر باعث شده مجموعه بزرگ مهیاد برزین با فعال کردن شعبه خود دراسلامشهر این درصد خرابی و افرادی که کاربلد نیستن را به صفر برساند . وهمه ی کسانی که علاقه مند دراین دوره میباشند میتوانند شرکت کنند وصفر تاصد تعمیرات کولر گازی اسپیلت را بیاموزند و کسب درامد کنند .

در دوره نصب و تعمیر کولرگازی آموزشگاه اسلامشهر ، شما با نصب انواع کولرگازی های ایرانی و خارجی در برندهای مختلف آشنا می شوید و در کارگاه مجهز آموزشگاه اسلامشهر و زیر نظر برترین اساتید کشور دست به آچار شده و شارژ گاز و جوشکاری لوله مسی را انجام می دهید .

کولر های گازی یا همان اسپلیت ها به خاطر مزیت هایی که دارند، به راحتی جای کولرهای آبی پر سر و صدا را گرفته اند. در شش ماه اول سال در ایران، که هوا رو به گرمی می رود، همه به فکر خریدن، تعمیر و یا سرویس کولر گازی خانه خود می افتیم. سپری کردن روزهای گرم بدون کولر بسیار آزار دهنده است؛ به همین علت همه در این مواقع سراغ تعمیرکار یا نصاب کولر می روند.که باید درنظر داشته باشید که این کارا به چه شخصی یا چه مرکزی بسپارید واضح است اموزشگاه مهیاد برزین این امر را سلب کرده است یعنی شمامیتوانید باخیال راحت اینکارا به مجموعه تعمیرو نصب کولر گازی اسلامشهر بسپارید وصفر تا صد کولر گازی را انجام دهند .

آموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت میکند و پس از اتمام دوره به کارآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای تعمیرات اسپیلت و کولر گازی اعطا میکند .

کاراموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه تعمیرات تبدیل خواهند شد.دوه های آموزش مهیاد برزین به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز میتواند بلافاصله پس از اتمام دوره وارد بازار کار شده و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نخواهد داشت .

البته در دوره آموزش تعمیرات اسپیلت و آموزش نصب کولر گازی کسانی که هیچ گونه پیش زمینه‌ای برای تعمیرات کولرگازی و اسپیلت ندارند را هم در نظر گرفته‌ایم و تمامی مباحث پایه شامل الکترونیک مقدماتی، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و… را در این دوره آموزش خواهیم داد .  

بهترین اموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت

اموزش و تجربه : دوره‌های آموزش تعمیرات کولرگازی (اسپلیت) را دریافت کنید و تخصص و مهارت‌های لازم را کسب کنید . ابزار و تجهیزات : تهیه ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر کولرگازی را انجام دهید . خدمات پس از فروش : ارائه خدمات پس از فروش قوی و پشتیبانی مداوم به مشتریان ، ارتباط برقرار و رابطه طولانی‌مدت با آن‌ها را تقویت می‌کند . همچنین، به دنبال دریافت نظرات و بازخوردهای مشتریان باشید و بر اساس آن‌ها خدمات خود را بهبود دهید . مشتری مداری : یعنی اینکه آموزشگاه مهیاد برزین نحوه جذب مشتری دائمی را به شماآموزش میدهد . آموزشگاه مهیاد برزین در تهران یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه برگزاری دوره های تعمیرات کولر گازی میباشد .این گواهینامه جهت دریافت جواز کسب و مجوز از نمایندگی ها مورد نیاز هر کاراموزی می باشد . همچنین اموزشگاه یک مدرک داخلی هم به کاراموزان پس از اتمام دوره خواهد داد . و در صورت تمایل کاراموزان میتوانند از اموزشگاه هم یک مدرک بین المللی بگیرند .

با این تفاصیرآیا شما به فکر راه اندازی یک شغل پردرآمد هستید ؟ آیا علاقه به کسب مهارت های فنی دارید ؟ برای این کار باید به دنبال آموزش و یادگیری حرفه ای پردرآمد بروید، با توجه به استقبال زیاد مردم از انواع کولرهای گازی ، می توانیم بگوییم که تعمیرات کولر گازی و اسپیلت گزینه ای مناسب برای شروع به کار می باشد .آموزشگاه مهیاد برزین زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت میکند و پس از اتمام دوره به کارآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای تعمیرات اسپیلت و کولر گازی اعطا میکند .

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی در بومهن در این دوره راه اندازی و تعمیر انواع کولر گازی یکی از دوره های ویژه بازار کارآموزشگاه مهیاد برزین است.از آنجا که کولرهای گازی جز دسته بندی سیستم های تهویه مطبوع خانگی و سبک محسوب می شوند، این دوره کاربردی زمینه ورود علاقه مندان به حرفه تعمیرات دستگاه های تهویه مطبوع با ظرفیت بالاتر را نیز فراهم می سازد .

انتخاب بهترین ها همیشه نیاز به زمان و تحقیق کافی دارد . اگر کسی هستید که قصد دارید شغل تعمیرات کولر گازی را شروع کنید ، به شما توصیه می شود که در ابتدای راه ، دوره جامع آموزش تعمیرات کولر گازی در کرج را به صورت حضوری یا آنلاین بگذرانید . دلیل این توصیه این است که اموزشگاه مهیاد برزین در بومهن به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیراتی میباشد .

مجموعه فنی مهیاد برزین ، دوره های خود را مناسب دسته های مختلفی از افراد جامعه برگزار می کند. از افراد بی تجربه ، کم سن و سال و جوان گرفته تا بازنشستگان ، افراد میان سال بی کار اما مشتاق یادگیری ، افراد شاغلی که نیاز به داشتن مدرک معتبر در رابطه با حرفه خود دارند .

 آموزش صفر تا صد تعمیر کولر گازی

آموزشگاه تعمیرات کولر گازی بومهن برای تضمین کار خود دوره رایگان اگر کاراموز احساس نیاز به آموزش بیشتر داشت، پشتیبانی از زمان ثبت نام تا اشتغال و درآمد زایی به صورت نامحدود، ارائه مشاوره های رایگان در طول دوره، داشتن کارگاه های مجهز و نظارت قوی را دراختیار کارآموزان قرار میدهد . شرکت در دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی اسپیلت  می تواند مهارت های عملی و دانش علمی شما را در این کار تقویت نموده و آموزش تعمیرات کولر گازی از صفر تا صد را فراگیرید . آموزشگاه مهیاد برزین با سابقه ای درخشان اقدام به برگزاری دوره تعمیرات کولر گازی در بومهن می نماید .

این آموزشگاه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت نموده و پس از اتمام دوره به کارآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی اسپلیت اعطا می نماید .

این سوال برای کسانی که در این کلاس ثبت نام می کنند بسیار رایج است. در حین آموزش تعمیرات کولر گازی یا اسپلیت چه چیزهایی را آموزش می بینیم. با توجه به اینکه شما شغل تعمیرات کولر گازی را به عنوان منبع درآمد اصلی خود انتخاب کردید. قبل از هر چیز باید تمام مراحل نصب، عیب یابی و تعمیر به انضمام سرویس را آموزش ببینید. عملکرد اجرایی دستگاه بررسی شده و تعمیرات و عیب یابی مربوط به قطعات که مکانیکی هستند . در این اموزشگاه همه ی این آموزش ها به کارآموزان داده میشود که باقدرت وارد بازار کار شوند .

آموزشگاه تعمیر کولر گازی اسپیلت در کرج مهیاد برزین  که به صورت کاملا حرفه ایی، توسط اساتید کاردان و مجرب ارائه می شود. این آموزشگاه پس از پایان دوره های اموزشی مدرک معتبر فنی حرفه ای به کار اموزان میدهد و همچنین به عنوان آموزشگاه نصب و تعمیر کولر گازی در تهران نیز معروف است. لازم به ذکر است که این آموزشگاه شعبه های دیگری هم درتهران تاسیس کرده و تمامی دوره های آموزشی خود را در هر شعبه برگزار می کند . کارآموزان با شرکت در این دوره افراد همچنین بر یادگیری باز و بست صحیح پنل های داخلی و خروجی، با استفاده از ابزار کار در این حرفه نیز آشنا می شوند کولر گازی اسپلیت از دستگاه های پر استفاده در منازل و اماکن گوناگون است. لذا کسب تخصص در نصب و تعمیر این دستگاه، فرصت های شغلی و درآمد زایی زیادی برای افراد جویای کار به وجود می آورد.دوره تعمیرات کولر گازی  همراه با مدرک فنی معتبر از سوی آموزشگاه ارائه می گردد .

بهترین اموزشگاه تعمیرات کولر گازی اسپیلت

آموزشگاه مهیاد برزین برای پرداخت هزینه دوره های آموزشی خود ، شرایط پرداخت هزینه به صورت قسطی آن هم بدون چک و ضامن را برای کار اموزان خود فراهم کرده است تا زمینه ی آموزش و اشتغال زایی برای تمامی افراد جامعه فراهم شود. پیدا کردن یک شغل پر درآمد یکی از دغدغه های تمام افراد به حساب می آید . امروزه تعمیرات کولر گازی یکی از پر درامد ترین مشاغل رشته فنی به حساب میاد . به همین دلیل سالانه افراد زیادی برای ورود به بازارکار این دوره را انتخاب می کنند. در اموزشگاه مهیاد برزین شما می توانید دوره تعمیر کولر گازی را گذرانده و کار خود را شروع کنید . در آموزش عملی تعمیرات کولر گازی در کرج شامل عیب یابی و تعمیر قطعات الکترونیکی و مکانیکی، جوشکاری قطعاتی مثل کمپرسور و اپراتور و سایر اقدامات ضروری دیگر در این زمینه را می آموزند .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    در کلاس های آموزش مهیاد برزین استاد با استفاده از ابزار و تجهیزات در کارگاه ها، کلیه مفاهیم مربوطه را مطابق با ابتدای دوره به افراد شرکت کننده در کلاس می آموزند. هدف از برگزاری این دوره تعلیم نیروی تعمیرکار کولر گازی متخصص می باشد که می تواند در حل بسیاری از مشکلات به کمک مشتریان بیاید . کولر گازی مانند سایر وسایل الکترونیکی که کاربرد زیادی دارند،  با استفاده در طول سال دچار مشکلات و خرابی هایی می شوند. برای فردی که تصمیم دارد از طریق دوره آموزش تعمیرات کولر گازی در کرج ، شغل تعمیرات کولر را یاد بگیرد ، ضروری ست در خصوص انواع مشکلات احتمالی کولر بداند .

دوره اموزش تعمیر کولرهای گازی اسپلیت پاکدشت یکی از دوره های کارگاهی و کاربردی پرطرفدار در این آموزشگاه می باشد.در این دوره شما با اصول نصب، راه اندازی و اصول تعویض کردن قطعات کولر گازی آشنا شده و همچنین آموزش های کامل در خصوص انواع گازها ، اصول شارژ مبرد ، عیب یابی و تعمیر انواع کولر گازی در کشور داده میشود . ما در آموزشگاه مهیاد برزین پاکدشت همواره به چند اصل استوار هستیم ، معتقدیم آموزشی کاربردی هست که کارآموز بتونه با یاد گرفتن اون آموزش کسب درامد کنه و بتونه از پس هر نوع تعمیر و مشکلی بر بیاد . ما برای این که این اصل رو بتونیم به بهترین شکل رعایت کنیم همیشه چند کار رو در دوره آموزش کولر گازی انجام می دهیم که در ادامه برای شما شرح می دهیم : آموزش اسپیلت و آموزش کولر گازی شامل دو بخش تئوری و عملی می باشد ، در آموزشگاه مهیادبرزین پاکدشت بخش تئوری دوره آموزش تعمیرات کولر گازی چیزی جزئکار عملی نیست که کار آموز بتواند تمام قطعات ، مشکلات ، ایراد های احتمالی  رو برطرف نماید ! 

 آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای

آموزش ها در مجتمع آموزشی مهیاد برزین عمدتا عملی و ویژه بازار کار می باشد. همچنین پس از دوره کارآموزان برای شرکت در آزمون رسمی کشوری و اخذ مدرک بین المللی به سازمان فنی حرفه ای کل کشور معرفی می شوند. در صورت موفقیت در آزمون و اخذ مدرک فنی حرفه ایمیتوانند جواز کسب دریافت کنند ویااینکه با همین مدرک مهاجرت کنند .
همچنین آموزشگاه پاکدشت برای کارآموزانی که دوره های آموزشی آنها به اتمام میرسد پشتیبانی نامحدود در نظر گرفته است، به این صورت که اگر کارآموزان در بازار کار با هر گونه مشکلی مواجه شوند و نیاز به کمک داشته باشند می توانند  با استید خود تماس بگیرند و ازراهنمایی های آنها استفاده کنند .
این فاکتورها باعث شده اموزشگاه مهیاد برزین شعبه پاکدشت یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین آموزشگاه های تهران در آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی و دیگر آموزش های فنی حرفه ای باشد .

آموزش نصب کولر گازی پاکدشت بگونه ای است که کارآموز پس از اتمام دوره توانایی نصب و تعمیر تمام انواع مختلف برندهای کولر گازی را انجام میدهند .

آیا کسی که هیچ شناختی از نصب کولر گازی ندارد هم می تواند در این دوره آموزشی شرکت کند ؟

بله . آموزش نصب کولر گازی از مقدماتی ترین مطالب شروع می شود تا پیشرفته ترین مباحث نصب کولر گازی ادامه می یابد به طوری که اصلا مهم نیست که کارآموز چیزی سردر میاورد یاخیر آموزشگاه پاکدشت به طورکاملا جامع وتخصصی این آموزش را دراختیار کارآموزان قرارمیدهد .

دوره های تخصصی مهیاد برزین

سرفصل های دوره آموزش کولرگازی اسپیلت

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش عیب یابی و تعمیرات کولرگازی اسپیلت

√آموزش طرز کارکرد کولرگازی و نحوه سیکل حرکتی گاز R22 و R410

√شناخت و آموزش قطعات کولرگازی و اسپیلت : (کمپرسور،کندانسور،فن،جعبه تقسیم برق،شیر برقی ،خازن کتابی،خازن استوانه ای،لوله مویی،اکسپنشن ، بلوور،موتور بلوور،درین،اواپراتور،بورد الکتریکی و …)

√آموزش وکیوم کردن لوله ها،مدارها،پنل و موتور با دستگاه وکیوم ولئو

√آموزش جمع کردن گاز درکندانسور و کمپرسور (موتور)

√آموزش شارژ گاز کولر تخصصی با استفاده از ۳ روش   ( وزنی ، فشاری و آمپر گیری)

√آموزش شارژ گاز کولرگازی با گاز R22 و۴۱۰R

√عیب یابی تخصصی یونیت داخلی (پنل)،بلوور – موتور بلوور- درین – اواپراتور –سنسورمحیطی  – سنسور PTC

√عیب یابی تخصصی یونیت خارجی (موتور):کمپرسور – فن  – شیر برقی – خازن استوانه ای – خازن کتابی  -کندانسور

√آموزش شناخت و پیدا کردن نشتی گاز در مدار کولرگازی

√آموزش مدار برق داخلی موتور (اتصالات برقی کمپرسور،فن،خازن،شیربرقی و…)

√نقشه خوانی مدارات برقی کولرگازی

√آموزش باز و بست کردن یونیت داخلی (پنل) و شناخت قطعات داخل آن

√آموزش نصب اتصالات لوله های مسی ،شلنگ درین و اتصالات سیم کشی از یونیت داخلی (پنل) به یونیت خارجی (موتور)

√آموزش باز و بست کردن یونیت خارجی و شناخت قطعات داخل آن (کمپرسور – فن – کندانسور – خازن کتابی – خازن استوانه ای – شیربرقی)

√شناخت و عیب یابی انواع خازن با ظرفیت های مختلف

√آشنایی با اورلود و دلایل رخ دادن اورلود در کمپرسور

√شناخت و آموزش کار با ابزار،پمپ وکیوم –گیج فشار-کپسول گاز R22 و R610 –لوله کن و پرچ کن – انواع لوله مسی-لوله بر – عایق شلنگی – نوار پرایمر و …

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش سرویس و نگهداری کولرگازی اسپیلت

√بازاریابی و نحوه شروع به کار و ورود بازار کارکولرگازی

√کارشناسی محل قرار گیری یونیت داخل ( پنل )

√کارشناسی محل قرارگیری یونیت خارجی (موتور)

√انتخاب کولرگازی اسپیلت مناسب نسبت به متراژ ساختمان

√آموزش نصب کولر گازی

√آموزش نصب یونیت داخلی (پنل)

√آموزش نصب یونیت خارجی (موتور)

√آموزش نصب اتصالات لوله های مسی ،شلنگ درین و اتصالات سیم کشی از یونیت داخلی (پنل) به یونیت خارجی (موتور)

√آموزش پرچ کاری،لاله کردن،بریدن لوله و درست کردن اتصالات

√انتخاب لوله های مسی مناسب با حجم کولرگازی

√شناخت و آموزش کار با ابزار،پمپ وکیوم –گیج فشار-کپسول گاز R22 و R610 –لوله کن و پرچ کن – انواع لوله مسی-لوله بر – عایق شلنگی – نوار پرایمر و …

 

آموزشگاه مهیاد برزین

آموزش نصب و مبانی کولرگازی اسپیلت

√آموزش تخصصی سرویس کامل یونیت داخلی (پنل)

√آموزش تخصصی سرویس کامل یونیت خارجی(موتور)

√آموزش پرچ کاری،لاله کردن،بریدن لوله و درست کردن اتصالات

√آموزش علم الکترونیک

√شناخت ولتاژ، آمپر، توان مقاومت، انواع مقاومت ها،NTC,PTC

√آشنایی و تست تخصصی با مولتی متر انوع کلید های NC و NO رایج در کولر گازی اسپیلت

√آشنایی تخصصی کار با مولتی متر جهت عیب یابی اصولی قطعات کولر گازی اسپیلت

√آموزش نصب اتصالات لوله های مسی ،شلنگ درین و اتصالات سیم کشی از یونیت داخلی (پنل) به یونیت خارجی (موتور)

√عیب یابی تخصصی یونیت خارجی (موتور):کمپرسور – فن  – شیر برقی – خازن استوانه ای – خازن کتابی  -کندانسور

√آموزش شناخت و پیدا کردن نشتی گاز در مدار کولرگازی

√آموزش مدار برق داخلی موتور (اتصالات برقی کمپرسور،فن،خازن،شیربرقی و…)

√نقشه خوانی مدارات برقی کولرگازی

√آموزش باز و بست کردن یونیت داخلی (پنل) و شناخت قطعات داخل آن

اهدا کارت پشتیبانی 10 ساله – تماس تلفنی با اساتید – امکان پشتیبانی حضوری در آموزشگاه

ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای که قابل ترجمه می باشد و ویزای کار نیز محسوب می شود مدرک بین المللی تعمیرات کولرگازی اسپیلت جهت دریافت وام اشتغال زایی و جواز کسب نیز قابل استفاده می باشد.

آموزش تعمیرات کولرگازی اسپیلت ویژه افراد جویای کار میباشد و علاقه مندان به شغل تعمیرات اسپیلت با گذراندن این دوره نیاز به کاراموزی ندارند و میتوانند شروع به درآمدزایی کنند.

دوره تعمیرات کولرگازی اسپیلت تضمینی می باشد و تا زمانی که کارآموزان تمامی مطالب را به صورت کامل یاد نگیرند دوره برای آن ها به صورت صد در صد رایگان ادامه خواهد داشت

کاراموزان مهیاد برزین با ابزار اختصاصی به خود آموزش میبینند وتمامی لوازم تعمیراتی در آموزشگاه فراهم میباشد

آموزش به صورت عملی و کارگاهی بوده و بر روی کولرگازی های روشن و زنده مشتریان تعمیرات انجام میشود

در آموزشگاه یک فضای تعمیراتی با تمامی لوازم و تجهیزات جهت تعمیرات کولرگازی اسپیلت فراهم شده است که کاراموزان میتوانند قبل و بعد از کلاس و حتی بعد از دوره از امکانات تجهیزات و فضای آموزشگاه جهت تعمیر کولرگازی خراب مشتریان خود استفاده کنند.

کاراموزان مهیاد برزین میتوانند کولرگازی های مشتریان خود را در صورت به مشکل خوردن بیارن آموزشگاه و با کمک و نظارت اساتید خود تعمیر کنند و اجرت تعمیرات هم خودشون بگیرند.

اساتید آموزشگاه مهیاد برزین دارای چندین سال سابقه کار در امر تعمیرات تخصصی کولرگازی اسپیلت میباشند و از لحاظ تحصیلات حداقل مدرک تحصیلی آن ها لیسانس میباشد.

دوره به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود و  در هر دوره 5 الی 7 نفر شرکت میکنند که هر کاراموز تجهیزات و امکانات مختص به خود را دارا میباشد.

بعد از پایان دوره تعمیر کولرگازی اسپیلت از طرف آموزشگاه به کاراموزان گواهی پایان دوره اعطا میشود که نشان دهنده گذراندن دوره تعمیرات کولرگازی در آموزشگاه معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد

آموزشگاه مهیاد برزین در مرکز شهر واقع شده است که هم از نظر دسترسی تاکسی و اتوبوس بسیار عالی هست و هم در نزدیکی مترو انقلاب میباشد

مقالات آموزش تعمیرات کولرگازی اسپیلت

شهریه دوره کولرگازی اسپیلت 3.500.000 تومان