021-66919908

 

0935-1307088

ثبت نام دوره

جهت ثبت نام دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیرات پکیج و دوره تعمیرات کولرگازی لطفا فرم زیر را تکمیل کرده و بعد از واریز مبلغ پیش ثبتنام دوره مربوطه با آموزشگاه تماس بگیرید.

در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر  روی لینک های زیر را کلیک کنید.

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

 

آموزش تعمیرات پکیج در تهران

 

آموزش تعمیرات کولر گازی در تهران

[gravityform id="3" title="true" description="true"]

جهت مشاهده افتتاح مغازه ، درآمد زایی ، اشتغال ، رضایت کاراموزان ،کیفیت و نحوه آموزش  حتما از پیج اینستاگرام آموزشگاه دیدن نمایید.

 یکی از ویژگی های یک آموزشگاه  فنی حرفه ای استفاده از تجهیزات و امکانات روز برای آموزش کارآموزان می باشد تا کارآموز بتوانند به راحتی با ابزار موجود برای تعمیرات آشنا شده و با آنها کار کند.

نکته مهم بعدی استفاده از اساتید با تجربه و تحصیل کرده به دلیل تخصصی بودن

آموزش های فنی

اساتید این دوره باید از لحاظ تجربه بسیار قوی بوده و حتما در بازار تعمیرات فعالیت عملی داشته باشند تا بتواند کارآموزان خود را نیز از مباحث عملی و تجربی کار مطلع کرده و از نکات حساس تعمیرات آنها را آگاه سازند

و چون تکنولوژی بسیار بروز بوده و نیاز به علم روز دنیا دارد تحصیلات آکادمیک اساتید  بسیار مهم بوده و حتما مدرسین دوره باید تحصیلات دانشگاهی مرتبط داشته باشند.

بیشتر بخوانید :

آموزش تعمیرات موبایل رایگان

با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات و استفاده از این ابزار آلات و تجهیزات در دوره آموزشگاه توانسته کارآموزان را با تمامی این لوازم ،ابزار و تجهیزات روز دنیا آشنا کرده تا کارآموزان بتوانند به راحتی بااین ابزار آلات کارکرده و وارد بازار کار شوند.